Bugün 31+2yiz. Bebek artık büyüdüğü için tekmeler yerine içimde bir kütle gibi yer değiştiriyor. Bugün çok fazla karnımda toplanma oldu gibi hissettim. Sık sık tekrarladı. Ama çok emin de olamadım bebek hareketi de buna benziyor. Siz nasıl ayırt ediyorsunuz ve kontrole gitmeli miyim