Herkesin hayatına göre değişir bir durum bu bence de, biz de gurbetteyiz eşimle tek başımıza tayin alabiliriz vesaire diye biz de oda yapmadık, gardırop aldım bir odaya koydum, şifonyeriyle park yatağını kendi odamıza koydum, bir yere temelli gidersek orada odasını yapıcam inşallah