Funda37 İlk kızımın ismi Sare Selva 😇 ikinci bir prensesim daha olacak inşallah 🤲🏻 sare ile uyumlu yada güzel olduğunu düşündüğünüz kız bebek isimleri nelerdir kızçeler ikinci bebeğe isim bulmak zormuş 😂😂
Sedefkitir12- Funda37 benimde bi kızım var Asel İsra bende 2. Kızımı alıcam kucağıma Allah nasip ederse carsamba günü Asya koyucam
Tugba_turk46 Funda37 bir tane oğlum var ismi tuğra benim isminde Tuğba Allah bir kız evladı nasip ederse de yüsra bırakacağım inşaallah 🤲🏻
Funda37 Sedefkitir12- Sedefkitir12- asel i bende düşündüm ama çevremizde bir kaç kişide var 😌 sağ Salim kucağınıza alın inşallah çok güzel geçsin doğumunuz ve sonrası 🤲🏻
Suveyy Funda37 sormayın ya benim 5-6 yıldır kızıma koymayı hayal ettiğim bir isim ama son zamanlarda o kadar çok yayıldı ki galiba koyamıcam. Gerçi kızım olacak mı o da belli değil ya kskslslsl
Serendipity16 Suveyy benimde öyle hayalim vardı çok fazla var diye üzülüyordum ama nasibime bebeğim erkek çıktı ama yine de 2. Kız olursa koymak istiyorum 😂