Aylnn Güzel anneler 32 haftalık gebeym ama sabahtan bu yana karnımın içi acıyor yani agrı deil acı nasıl tarif edebilirim bilmiyorum ilk gebeliğim bnm gibi olan varmı 😟
Umutdeniz Aylnn anladım ben 38 haftalgm benmde öyle hep doktora gittgmde unuttm sormayı ama benm düşüncem karın büyüyor gerildikçe acıyor herlde çünkü her gittgmde doktra herşey normal iyi diyo bi sıkıntı olsa söylerdi
tazecikanneee Aylnn artık organlarının bile yeri değişiyor benim kemiklerim kaymış gibi hissediyordum 😂 Bebeişinde büyüdüğü için iç karın kasların geriliyor ondan da olabilir kuzum
Minnos53 Benimde göğsümün altında oldu geçen günler kendini sıcak tutmaya çalış ben hep sıkı giyiniyorum ama Bi akşam hep arkamı Peteğe yasladım İnan o gün bugündür geçti
Hanife Bebeğin büyüyor olucak onlar korkma son zamanlar daha çok da olabilir yormucaksın kendini dinlenince çoğunlukla geçer öyle ağrılar
bsraikra valla bnmde 31 haftam bitti bnmde karnim aciyo tezgaha deyse acimaya basladi yalanci sancilarimda oluyo arada kramp ve bel agrimda var 😏