Benden hiç ıslaklik gelmedi yada ben anlamadın. 24.haftamda birden amniyon sivim azalmisti. Neyseji seker yuklemesine gitmiştim orda bebise bakarken fark edildi. 10 gün hastanede yattim havuc suyu ictim. Bana iğne falan başlattılar biraz öyle düzene girdik. Yani amniyon sivisi çok önemli takip edin kızlar mutlaka kendinizi ve ihmal etmeden doktora gidin