Bbk88 36 yasındayım 3.ayımda hamile kaldım,ama şöyle cok umursamadım sonra dogum doktoruma gittim gebelik dusunuyorum die 5 yasında bi oglum var o da testler yaptı d vit b 12 vit düşüktü takviyeye basladım birde dolidoce diye bir folik asite basladık o ay sonu hamıle kaldım.Folidoce ıcerıgını okudugumda yumurta kalitesini artırıp hamıle kalmamıza , sonrasındada kımyasal gebeliği önlediğini okudum. Belki size katkısı olur 🌸