hz_cicek Diş etim iltihaplanıp şişmişti. Kadın doğum doktoru onayıyla diş doktoru Klamoks antibiyotik verdi. Hiç kullanan oldu mu yani acım geçsin diye ikiye bölüp içiyorum korkuyorum bi yandan