Kızlar ben 36 haftalık olacam ikinci doğumum buda sezeryan olacak normalde sezeryanı 38 haftanın içinde olmuyormu devlete gidiyorum sürekli gittiğim doktora 39 haftalığa kadar bekletcem dedi ben şimdiden hareket edemiyorum yürüyemez oldum bayrama denk geliyor 38 haftalık bayram diyemi diğer haftaya atıyor diye düşünüyorum yoksa 39 da mı oluyor sezeryan