Gizemnur17 bu ikinci doğumum ilk doğumumda çok gelen giden olmuştu erkekli kadınlı odam hiç boşalmadı diyebilirim , bebeğimi emziremedim kanamam oldu pijamam batık halde ayağa kalkamadım gelenler de uzun uzun kaldılar, benim için çok stresliydi . O yüzden bu sefer kimseye söylemeyi düşünmüyorum ağzım yandı çünkü. Odayı da süslemeyeceğim . Hem süsler hem kalabalık derken oda üzerime üzerime gelmişti resmen. İnsan bir kere tecrübe edince bir daha asla diyor.