Kızlar selam ben gebeliğimi öğrendiğimde bir aylıktı üç ay kullanmak lazım deyince doktor biz üç kutu aldık bu hafta kontrolümde doktor ilaç yazdı fakat folik Asite devam mı dedim bitene kadar devam et sonra bu ilaçlara başla dedi o da demir ve kan ilacı sanırım yani 4. Aya kadar folik ast kullanmış olacağım acaba iletişimsizlik mi oldu doktorla aramızda yoksa böyle bir şey yaşayan var mı test sonucu için gittiğimde tekrar sorucam🙏🙏🙏