Burdan okuduğum kadarıyla herkes mide bulantısı yaşamıyo 8+6 benmde belirtiler bazen olmuyo çok yoğunda yaşayan biri değilim zaten çok korkuyorum ama yinede acaba bişeymi var diye bende sendenim yani canım çarşamva kontrol var inşallah herşey yolundadır