Sudenaz0105 Kızlar seçin bakalım, 16+5 haftalığım eşimle bir türlü karar alamıyoruz. Benim favorim DEVRAN ALİ 💙
Sudenaz0105 Lovelovebaby ya bide almanyada yaşıyoruz canım yani almanları da düşünüyorum kolay isim ekliyorum😂🫶🏽
esolinaaaaa Sudenaz0105 Almanya’da yaşıyorsan bence kolay bir isim koy du weißt ja die Aussprache der türkischen Namen fällt den deutschen sehr schwer 😂 benim isimimi bile ezra diyorlardı ben mesela Türkiye de yaşıyorum ama ne olur ne olmaz dönersek çocuklarımın ismini özenle seçiyorum dalga geçmesinler kolay söyleyebilsinler Atakan güzel bence
Sudenaz0105 esolinaaaaa bei Atakan gefällt mir die Aussprache nicht 😂 büyük kızımın adı Zeynep zaynap diyorlar aber auch bei leichten bazen abartıyorlar diğeri ela eeeela also das e so betont söylüyorlar 😂😂 ich wollte derman aber der Mann ist dann auch nicht so toll 😬😬 devran denettim komşuma çok güzel söyledi 😍