Annesiiy  kızlar ben mi yanlış yapıyorum anlamadim bir bakar mısınız yoksa yumurtalama zamanim mi? 21 de adetim bitti iki gundur yapiyorum koyu gibi geliyor ben anlamadim bu işten bir sey ilk defa yapiyorum ovülasyon testini adetten sonra böyle olmasi normal mi?
cansureis Annesiiy Banada koyu geliyor bazen adetten hemen sonra da yumurtlama olabiliyor bence değerlendir
Annesiiy rumeysa_mom adetten hemen sonra yumurtlama olabiliyor mu yoksa ben mi yanlis yapiyorum acaba 😓
Annesiiy cansureis peki catlayana kadar mi degerlendirmeliyim yoksa catladigi gunde mi degerlendirmeliyim acaba?
rumeysa_mom Annesiiy evet canım olabilir mesela ben adet zamanında yumurtlama görmüştüm bir ara ama tabi değerlendirmedim adetliydim diye 🤭 ama bazı kadınlar da adetten hemen sonra yumurtlama yaşıyorlar yani gayet normal bir durum canım değerlendir bu günleri 😊
cansureis Annesiiy çatlayıncada değerlendir. Çatlatma iğnesi sonrası doktorlar değerlendir diyorlar örneğin
nurkb Eğer pcos varsa Lh değerinin yüksekliğinden her zaman pik çıkabiliyor ama pcos yoksa yumurtlama olmuş olabilir