İki testi kendi KADIN doğumcm gördü normal gözüküyor dedi devletteki de beni genetik taramaya yönlendirdi. Karından sıvı alınması gerektiğini söyledi yani ben de yaptırmadım. Özele gittim doktor normal dedi. Üç test sonucumu detaylı doktoruna gösterdim o benim için geçerli olan bir test değil dedi. Devletteki doktor ise üçlü Testine bakarak yorum yaptı. On gün sonra detaylı tekrar dörtlü mü göstereceğim. Devletteki doktor kafamı karıştırmadı lakin niye ole birsey dedi anlamadım gerçi karindan sıvı alınmasını kabul etmedim