İyi akşamlar kızlar, 22+1 haftalık hamileyim bugün göğüs uçlarım çok sızlıyordu ve tahriş olmuş gibi kırmızı renkteydi, bende biraz önce biraz sıktım, sağ göğsümden sarı sol göğsümden renksiz sıvı geldi, şimdi burada bi kaç sayfada okuduğuma göre sıkmayın erken doğumu tetikler yazıyordu ben bilmiyordum şu an tedirgin oldum, bir sorun olur mu sizce