Kızlar bugün sadece bi kez sabah kuvvetli güzel hissettim. Sonrasında yine hissettim ara ara ama çok minik minik varla yok gibi. Sabahtan beri de içimde bi acı var hareket ettikçe rahimimin içi acıyor sanki. O yüzden bi sıkıntı var mı acaba diye endişe ettim.