İkinci sezeryani olacak doktorum yurt dışına gidecekmiş o yüzden 37+6 ya gün verebiliyor o da cuma gününe denk geliyor pazartesiye beklesem salı doktorum gidecek bir sıkıntı olursa yok sizce erken mi benim gibi olan var mı kafam çok karıştı kararı bize bıraktı doktorum henüz karar vermedim ama pazartesi gün söylemem gerekiyor