Hasreterel ElifKural 26+4haftalık ıkıncı oglusumuz olcak ınsallah 4nisanda dogum normal dogum olcak bence erkende olabılır
ElifKural Hasreterel ne güzel inşallah normal doğumu bizlerede nasip eder rabbim ücret ne kadardı biliyomusunuz normal doğumun benim hastanemde 1500
Sezenay ElifKural catliyoruz galiba canım benim daha hiç catlagim olmadı ama bu ara ben de kasiniyorum🙄