Edugumoglu ElifKural ElifKural gebelik allerjisiymis aylardır karnımı hiç kaşımadım çatlamasın diye şimdi tırmalayacağım neredeyse yüzümde de başlıyor 14.00 te doktora gideceğim umarım ilaci falan vardir
duruveeannesi 25+4 kızımız olacak inşallah. Adini duru koyacağız. 😊 Normalde 40 hafta 11 nisana geliyor ama sezeryan olacağı için 2 nisan kismetse.
melisers duruveeannesi Yaaa bizde 25+4 uz bizde kizimizi bekliyoruz bizde sezertan ve 2 nisan 😂 Bu ne tesaduff !