Berivankndmr Çok iyi anlıyorum sizi , ilk gebeligimde ben de korkuyordum. Ama korkunun gerçekten hiçbir faydası yok, insan o an o acı ve endişe ile sacmalayabiliyor ama emin olun kendinizi sakinlestirmeye çalışınca herşey daha kolay oluyor. Nefes egzersizleri çok işe yarıyor mesela, bir de kendini telkin etmek emin olun hafifletiyor 🥲