Esrailk Yaa bende bugün öğrendim, ilk boş gebelik yaşamıştım bu ikinci insAllah bu sağlıklı olur sizinde bizimde 🥰🥰 bende sağlık ocağına pazartesi kan vermeye gitcem insAllah, eşim pazartesiye kadar tutma bari diyo çevremdekilerde aynı siviya ihtiyacın olur diyolar bakalim🥰