Bir suni bir normal dogum yaptım
Suni sancı okadar kötü ki nefes almaya fırsatım olmadan tekrar sancı giriyordu
Ama normal dogumu güle oynaya yaptım
Çok güzeldi
Herkesde aynı mı bilmiyorum ama bnm suni sancılı sürecim berbattı
Şimdi üçüncüye hamileyim suni vericek olurlarsa direk sezeryan a alın derim