Aaysee_ Kızlar geçen ay spirali çıkarttırdım ikinci çocuğu düşündüğüm için aranızda çıkarttıktan hemen sonra hamile kalan varmı?
Nznks Aaysee_ bende çıkakarttım 2 ay oldu yok denememize rağmen kalmadım bakalım Nisan ayında inşallah olur
Kelebegimmm bende 3 ay sonra olmusdu.doktorda bekledigimiz bu zaten dedi.malesef o hamileligim dusukle soniclandu.3 ay sonra tekrsr nasib oldu