Rumeysaasgin Kızlar bebeğim 9 buçuk aylık ve hamil e olduğumu öğrendim sütten kesmem istemiyorum çünkü doktorum sonuna kadar emzirebilirsin sıkıntı olmaz dedi aranızda hamileyken emzirenler var mı acaba ?
kubraserbest27 Ben ilk kızım 4 aylıkken hamile kalmışım ve Doğuma 1 ay kala kadar emzirdim. Ama çok iyi beslenmen gerekiyor yani çok güçlü kalman gerekiyor ben öyle yapmadım Talasemi hastasıyım ben çok kötü olmuştum 70 kilodan 50 kiloya düştüm nefessiz kalıyordum sürekli kansızlıktan dolayı kan bağladılar Doğumda bi kolumda kan bi kolumda serum vardı. Ama bu benim hastalığımdan kaynaklı ve düzgün yemek yemediğim için böyle oldum sürekli et süt bal yumurta güçlü besinlerle beslenirsen çok güzel bi duygu tecrübeyle sabittir 🤗 iki canına da Can oluyorsun yine olsa yine emzirirdim ☺️ Herşey senin elinde..
Nisanurr Ben kestim canım herkes farklı şey söylüyor ama süt yaramaz diye biliyorum ben kestim, ve bana bi sağlık çalışanı hem kaenindakini besleyip hem memede onu beslemeye çalışırsan senin vücudun çok vitaminsiz kalır iyi gelmez sana demişti ben oğlum 4 aylıkken kaldım üzülerek kestim memeyi zaten tadı acilanirmis benim oğlum ben hamile olduğumu öğrenmeden reddetmeye başlamıştı
kubraserbest27 Tadı acılanmaz benim kızım1 yaşına kadar emzirdim kaç tane uzman doktora danıştık emzirebilirsin sen güçten düşersin dedi. Eğer araştırırsanız çoklu emzirme diye bişey var o da Allah’ın hikmeti yine yeni doğan bebekle diğer çocuğunuzu aynı anda emzirebiliyorsunuz hangi çocuk emerse vücut o bebeğe göre süt salgılıyormuş Türkiye de çok az anne var emziren ama yurt dışında 3 çocuğunu emziren anne var hepsininde yaşı farklı bir forum altında böyle emziren anneleri toplamışlar mesajlarını falan görebilirsiniz 🤗
Gonca0881 Rumeysaasgin#3105280 bende oğlum 7 aylıktı hamile olduğumu öğrendim emziriyordum ama sonra birden beni emmemeye başladı sütümün tadına baktım bozulmuş seninki bozulmamışsa tadı çocuk emer zaten bozulursa da kendi bırakır çok dert etme bence canım bir de doktoruna danış için rahat etsin