emirtimr1 Sedasahin5 sabahları yarım avakado yiyorum ben ezince yiyemiyorum ya doğruyorum biraz limon,tuz ve karabiber ama azar döküyorum çok güzel oluyor süzme peynirle yiyince😂😂🩵🩵
_tugcee Sedasahin5 Tek başına yemek biraz mide bulandırdığı için muzla beraber ezip yiyorum çok ta güzel bi tadı oluyor tavsiye ederim🫶🏻🫶🏻🫶🏻
Sedasahin5 Aslında bende çok sevmiyorum sade bir şekilde yiyorum ama bebeğe kilo aldırsin diye yemeye çalışıyorum
emirtimr1 Sedasahin5 süzme peynir varsa bir çatal avakado ardından bir çatal süzme peynirle deneyin baya güzel oluyor
OnurBurcu93 Sedasahin5 sade şekilde çok seviyorum kızıma hamileyken hep öyle yedim şimdi o da sade yiyor
mutlubibekleyis avakado zaten kendisi bir yağ mesabesinde olduğundan üzerine tekrar yağ katmıyorum, az tuz ve az limon, dilimliyorum
Kelebekmisaliihayat Sedasahin5 başlarda 5 ay önce yani, ben de sağlıklı diye denedim. Ama sevemedim. Avakado deyince veya görünce midem bulanıyor o zamandan beri
OguzMoms Sedasahin5 Tuz , limon ve karabiber dökup yiyorum yada ara öğünde kızla avakadoyu puding haline getirip o şekilde tuketiyorum
ggmom Sedasahin5 tatlı istersem muzla karıştırıyorum tuzlu istersem üstüne yeşil soğan beyaz peynir limon koyup karisitiyorum yada sarimsakli yoğurt ile
Busrarefkac Ben avokado muz süt blendırdan geçirip içiyorum içine birazda bal katıyorum ancak öyle içebiliyorum
mavilibisey Sedasahin5 içini çatalla ezip limon, sarımsak(bu isteğe bağlı) ve tuz koyarak. Ay bak canım çekti 🤤 Yeterince yumuşamadan yerseniz acı olur ama.
Qqqqqqqqqqqqqq Avokadoyu süzme beyaz peynir sarımsak zeytinyağ tuz limon ve karabiberle karıştırıp sos haline getiriyorum kızarmış ekmekle yiyorum aşırı lezzetli oluyor