Çok çok gerekli olmadığı sürece hiç gerek olmadığını düşündüğüm bir durum. Gerçekten insan çok rahatsız hissediyor geriliyor korkuyor . Tabi doktorun da tavrı önmeli ben korkuyorum dediğimde sus şimdi beni de germe kafamı karıştırma gibi bi tepki ile karşılaştım ….😬😬😬