mavibirruya Hanımlar merhaba. İkamet değiştirdim bir önceki ebem magnezyum takviyesi almamı istemişti. Şimdiki ebe ile tanışamadım henüz. Doktora gittim Magnezinc isimli bir ilaç yazdı. Bu ilacı kullanan var mı aranızda? Aramızda hemşireler varsa bilgilendirirlerse sevinirim.
Caglaen mavibirruya her magnezyum çeşidinin vücuda etkisi farklıdır,iyi uyku,iyi sindirim,kas ağrısı şikayeti,ruhsal şikayetleri azaltma gibi etkileri vardır.Sizde ihtiyaç halinize göre magnezyumu seçebilirsiniz
_tugcee Cntkyaa Doğuma kadar mı kullanıyorsunuz doktorunuz böyle bişey dedi mi? Bende kullandım bi süre ama sonra bıraktım kendimce 20 haftalığım.. Devam etmeli miyim acaba
Cntkyaa _tugcee valla ben 3. Ayımda başladım sanırım kullanmaya. Şuan 30.haftadayım hala da kullanıyorum doktorum kullanmaya devam etmemi söyledi bende bırakmadım.
_tugcee Cntkyaa Hım anladım canım sağol bende devam edim olmazsa ağrım sızım olmayınca içmeye de gerek yoktur diye düşünmüştüm ama devam etsem iyi olur öyleyse
Nikomm Magnezic kullandım ben de son aydatım onun için bıraktım bana iyi geldi kramplarım azalarak bitti