Bbuse12 Kizlar gorumcem hamile pazartesi kan testi verdi 1300 cikti lekelenmesi vardi bi kac gündur bugun doktora gitti son adete gore 6+4 olmasi gerekirsen kese 4+2 cikti vede karindan goremedi alttan bakti keseye boyle olup saglikli ilerleyen oldumu
emirtimr1 Bbuse12 geç döllenmedir bende sata 6+5 olması gerekirken 5+5 çıkmıştı çok şükür şuan 18+5 iz
bircaaan Bbuse12 geç döllenme olmuştur canım endişelenmeyin. Benim de öyle başladı gebeliğim 9 günlük bir uyumsuzluk var bende de hiçbir sıkıntı yok çok şükür 28 haftalık olduk ☺️
emirtimr1 Bbuse12 amin canım benim inşallah sizde bir sonraki kontrolünüzde hayırlı haberler alırsınız 🩵
Leyliya Bbuse12 benimde aynen böyleydi 8+0da gittiğimde 7+2 dedi toparladı geç döllenme diyordu başta ama başta böyle olabiliyor galiba şuan son adet tarihinle uyumlu dedi