hz_cicek 5+3 te alttan muayenede görünmüştü çok hafif kalp atışı duymuştuk doktor daha küçük demişti. bugün 6+1 de gittim normal ultrasonda yine göremedi doktor . Oturdum ağladım alttan baktırmadım çok keyifsizim kızlar böyle bişey normal mi lekelenme falan yaşamadım hiç düşük gibi yani
Zeliha1966 hz_cicek 5+2bugun gittin kese gözüktü sadece 2hafta sonra gel dedi bebegi o zaman görebilirsiniz ancak dedi
hz_cicek MrsMommyy1 ya doktor da Allah allah niye görünmüyor gibi tepki verince çok korktum yani anlayamadım oturdum ağladım 🥹
hz_cicek Gzde_defne kese var yani 17 mm gibi bişey dedi asistanına. Keseyi ben bile gördüm ama bebiş görünmedi. Geçen gün alttan görünmüştü
alpusbebek 7+4 de yeni keseyi görebildim halen kalp atışı için bekliyorum altıncı haftadan beri boşa strese soktum kendimi hiç acele etmeyin kendinizi strese sokmayın ben yaptım siz yapmayın 😄
Alynq hz_cicek ben de ilk öğrendiğimde 5+3 falandı doktor kese var bebek yok dedi iki haftaya gel dedi 8. Haftada gittim kese var bebek var ama kalbini duymak için erken haftaya gel dedi ben çok üzüldüm bebek yaşamıyor kesin kürtaja çağırıyor falan diye kafamda kurdum hatta sonra 10+2 de gittim doktora bebeğimi de gördüm kalp atışlarını da duydum şimdi 30 haftalığız doğuma gün sayıyoruz. Bazen bebek geç görünebilir bazen kalbi geç duyulabilir bu cihazdan kaynaklı veya geç döllenmeden kaynaklı da olabilir hamilelikte bu tarz şeyleri büyütüp kendimizi üzüp ağlatıyoruz hiç gerek yok içini ferah tut. Herkes 6 ile 8 hafta arasında kalp atışını duyarken ben 10. Haftada duydum yani gayet olabilen şeyler aslında korkma canım
Tugciikk Kızlar ben haftamı bilmiyorum 9 Şubat en son regl tarihim reglim düzensiz geçtiğimiz 2 ay 35 günde bir oldum regl, perşembe günü betam 419 çıkmıştı çarşamba günü randevum var kese gözükür mü sizce?
hz_cicek Tugciikk benim de 9 şubat regl tarihim. Aynıyız o zaman seninle nasıl betan 419 çıkıyor benim 3 haftalıkken 459 çıktı. Son reglinin ilk günü mü 9 şubat
Tugciikk hz_cicek evet 9 Şubat ilk regl günüm benim döngüm uzun 35 gün falan adet gecikmesinin 3. Günü 74 çıktı gecikmenin 6. Günü 419 çıktı 5 kata yakın artma oldu
hz_cicek Tugciikk geç döllenmiş oluyor sanırım demi? Benimki de küçükmüş benim hesabımdan. Bidahaki hafta konuşalım sizinke aynı mıyız merak ettim🙏🏼
Tugciikk hz_cicek evet büyük ihtimalle geç döllenme oluyor çarşamba kontrole gideceğim kese gözükür mü bilmiyorum
OnurBurcu93 hz_cicek merak etmeyin henüz çok minik 7. Haftada bile net görememişlerdi bebeğimi sonradan gösteriyorlar kendilerini