sitare66 bence doğrusunu yapıyorsunuz tutmayarak, kafanıza takmayın. Ben o kadar aç ve özellikle susuz kalınmasının bebeğe zararlı olduğunu düşünüyorum. Hele ki son aylarda, benim hem kendi doktorum hem de danıştığım doktorlar da tutulmamasını düşünüyordu. İnşallah kaza edersiniz sonradan yavaş yavaş, içinize sinmiyorsa.