Eminexxx 9+4 ben de başından beri tutuyorum su an zaten en risksiz zaman, bir iki gün zor gibi geldi ama iyice alıştım artık bazen susuyorum ya da ekstra üşüme yaşıyorum ama hayatımda ilk kez borçsuz tutma imkanım var diye dayanacağım. Çalışırken zaten zaman eve göre daha çabuk geçiyor gibi. Bir de gereksiz şeyler yemeye vakit olmuyor ya bu açıdan benim için çok iyi olmuş farkedince sevindim daha dengeli kilo alırım ilerde de ins