kubraaipekk Bayanlar beğendiğimiz kız isimlerini paylaşalım 🤗 benim aklımda olanlar Eylül,Hira ve Tuana peki ya sizinkiler ??
ElifLeyla kubraaipekk inşirah, Yüsra, Erva, Aslıhan, 🥰🥰😍😍😍 bi kızım olacak inşallah ama isme hala karar veremedim bende☺️
Hanus kubraaipekk kubraaipekk Rüya koyucaz Allahı’ımın izniyle 😍 Lila, Lina, Asel, İdil bunları da çok beğeniyorum.
kubraaipekk AlyaSu lina çok güzel beğendiğim bi isim ama yakın bir akrabada var kıskandı desin istemiyorum yoksa bende çok beğeniyorum lina ismini 😐
AlyaSu kubraaipekk derler canım Allah'tan bizde kimsede yok alternatif olarak Alya da var ama Lina su hoşuma gidiyor 🤭