eddaa1 32+1 deyiz 2-3 haftadır hastaneantamız hazır kıta bekliyor 😄
Üst-alt-iç zıbın-çorap-şapka-eldiven-1 adet bez- penye battaniye bir poşete koydum hemşireye vereceğim.
Üst-alt-iç zıbın-çorap-şapka-eldiven poşet harici 2 takım
Tulum-iç zıbın-çorap-şapka-eldiven 3 takım
3 adet çorap (eldiven niyetine kullanmak gerekirse diye)
Uni baby yenidoğan ıslak mendil
Molfix yenidoğan 30 adet bez
6 adet ağız mendili
Süt kaşığı
Philips avent yenidoğan emzik-kutusuyla
Pişik kremi (hametan)-pişik önleyici krem (bepanthol baby)
2 adet alt açma örtüsü
Bruno burun temizleme seti
1 müslin-1 nohut-1 kalın battaniye
Kendim için ise
2 takım lohusa pijaması
1 adet emzirme sütyeni
2 adet kapsız sporcu atleti
2 çorap
4 adet lastiği sıkı olmayan iç çamaşırı
Gümüş kapak
6 adet göğüs pedi
Gece uzun ve kanatlı ped küçük paket
Terlik
1 adet oyasız düz renk yazma
Çok kalın olmayan bir yelek
1 adet pratik örtü-çıkarken giyeceğim eşofman takımı
Lansinoh çift göğüs elektronik göğüs pompası almıştım oğluma olan hamileliğimde yanıma alacağım ama tedbir amaçlı.
Puset-müslin lastikli puset kılıfı-müslin puset örtüsü
Kayınvalidemden kayısı kurusu yada kuru üzüm hoşafı yapmasını rica edeceğim birde yanıma bir kaç paket neskafe alıp öyle gideceğim ani bir gidişim olmazsa tabii 😄😄