esmaerdemir Kızlar bende saç derisinde egzama var doktor bu losyonu verdi ama korkuyorum kullanmaya siz kullandınız mı
Angel161023 esmaerdemir ben kullanıyorum çok iyi geliyor kullandığım andan itibaren kesiyor ama 2 hafta sonra gene aynı
Nazli_004 Bende de sedef var doktorun verdiği bütün ilaçları 8 haftamdan beri kontrollü bir şekilde kullandım risk teşkil etmiyor ama bitti mi losyon tekrar doktoruna git degistirecetir ilacını kafana göre yine aynı ilacı eczaneden alıp kullanma