Hayatatli309 rahminiz doğumdan sonra 40 gün boyunca küçülmeye devam ediyor. Özellikle her emzirmede rahimdeki kasılmalarla küçülüyor ve kendini toparlıyor. 40 çıkmanın bilimsel taraflarından biri de bu. Tabi daha hızlı da toparlayabilir. İlk zamanlar daha hızlı küçülüp daha çok sızlama ağrı oluyordur belki de. Ama korkulacak bir şey yok:)