Umaym80 benim hem miyomlarım , hem pcos vardı ama aşılama ile gebeyim ameliyat falan olmadım . Bana da bu sonuçlarla hiç aşılama yapmayalım zaman kaybı direk tüp bebek diyen bi iki doktor olmuştu ama biz denemek istedik ve Allaha şükür ilk aşılama ile tuttu