esmerrmm 27+2 haftalıgım tahmini sezeryan haziranin ilk ikinci haftasında olur diye tahmin ediyorum , siz nasil hesapliyorsunuz kizlar
Bus0672 esmerrmm 29+0 doktorum en geç 38+5 alırım duruma göre 38 alabiliriz dedi ben hep 38+5miş gibi düşünüyorum 30 Mayıs denk geliyor
eceyc314 esmerrmm 28+ 4 üm 1 haziran demişti doktorum ama şeker testi yapmamıştık. Şekerin çıkarsa 28-29 mayısa olur demişti. ŞekeriM Çıktı daha tarih konuşmadık. Bir sonraki kontrolde soracağım tekrar.
OguzMoms esmerrmm 29 haftalık olduk bugece doktoruma sordum 38+3 de alırım dedi Mayısın 25-26 Sina falan geliyo sanirim
esmerrmm Hshshhdh aa erkenden tarih söylemişler ne güzel keşke bnde bilsem , ama devlet söylemez son haftaya kadar heralde 🥲
esmerrmm Hshshhdh evet bnde oyle yorumlar okuyorum ama bakalim , tarih bilmek daha guzel oluyor hafta saymaktansa
eceyc314 esmerrmm aslında ben 39 a kadar beklemek isterdim ama suyum fazla doktorum şeker çıkarsa 28+2 de alırım en geç dedi🤷🏻♀️
esmerrmm eceyc314 aa öylemi insallah cikmaz bişey cnm benim rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah