Kızlar kafam çok karışık başına gelen varmı
Son adet tarihim 28 Ocak fakat eşim 17 Şubat’ta geldi birliktelik oldu bebeğimin adete göre 7+6 olması ama ilişkiye göre suan 5 haftalik filan olması lazm ama doktor dün ultrason da 7+3 dedi ama ben birşey anlamadm sizce neden yani doktor şey dedi biz adet tarihinden hesaplariz sizin Birlikteligniz önemli değil dedi ama ben hala anlamadım neden böyle oldu sizce kafam çok karışık smdi ben bebeğimi nasıl hesapliycam