38+5 teyim, nst de bebeğimin uyku hali uzun çıktı, ilk kez açıklık muayenesi oldum, açılma hiç yok, sancım hafif, muayene de biraz canım yandı üst kemiğin biraz aşağı da olduğunu söyledi doktor, doğum sırasında kafası takılabilir yinede suniyle deneriz ama sezaryen olabilir dedi, bende suniyi denemek istedim, suni alıp açılması olmayan var mı yada ne kadar sürede açılma oluyor, ilk doğumum olacak🙃