bilgeeS hamileyken değil sonrası yap ama Gine beslen anne sütü çok önemli çünkü çocuk hastalanmiyor sık sık benim sütüm oğlum kuvezdeydi gayt güzel geliyordu sagiyordum poşete koyuyordum oğlum çıktıktan snra bir türlü almadı bende sagmaktan canım çıktı artık piskolojiden gelmedinmi yasadiklarimdanmi bilmiyorm ama en önemlisi bebek kilolari atlatrsin beni görsen hiç çocuk dogrmamssin dersin yani ben de çok çabuk verebiliyorum alamıyorum aldığımda gidiyor cignemen çok güzel olacak ben normalde çok geç yiyorum nasıl dersen cgnemem çok ve su olmadan olmaz hiç herşeyden yiyorum gece bile yediğim oluyor sen ekmek arasını diyelim 10 dakikada yersin ben yarım saatte yerim sindire sindire yemen lazım ozamn kilo almak biraz zor oluyor inan dene gör tabiki SPR çok onmli ama hamilesinya birsy olur falan o yüzdn doktrdan tavsiye al derim yani onmli olan sağlık