SinemGeer mümkün olsada olmasada doktorunuzun verdiği cevap çok terbiyesizce,gerçekten paranızla rezil oluyorsunuz.özel muayeneye gidiyorum ben ve ultrosonlari normal özel hastanelerden bile çok gelişmiş 12+2 de kızım olacağını öğrendim,umarım hala aynıdır😁😁bi arkadaşım başka bi özel muayene gidiyor ona doktoru 11 haftalıkken söyledi kızı olacağını.12hafta bitiminde bebeklerin bütün organlari tamamlanır,bu haftadan sonrada büyümeye baslar organlar..Nasıl mümkün değil allah aşkına,bebek açmış bacak arasını gösteriyor bizede gösterdi çok net anlaşılıyor