Sedefkitir12- Duyguudaa işk doğumum normalden sezeryana döndü suan ikinci gebeliğim caraamba ikinci sezeryanımı olucam
Sedefkitir12- Duyguudaa evet sancı çok cektim açılmam ilerlemedi sezeryana döndük genel olmustum sancım var diye ama rahattım uyandığımda carsamba günü ikinci sezeryanımı olucam Allah nasip ederse onu spinal istiyorum
__mom1 Normal doğum aksi bir şey yoksa her zaman daha kolaydır. Ama doktorun normal doğumu önermezse o zaman sezaryen daha kolaydır. Yani bu durum kişisel aslında doktorunla karar vermek daha doğrusu
Seyoriin97 Duyguudaa hiç korkma bence pozitif normal doğum vlogları izlemeni öneririm ben bir sey mani olmazsa normal doğumu denemeyi istiyorum 🐣
Anneeadayi3 Duyguudaa niyeki bence iki doğuma da çok hazırlıklı davranmamız gerekiyor kader bu hiç belli olmaz