Gamze08 Önde gidip Normal sağlıklı bir şekilde doğum yaptınız mı kızlar ? Yada Ne değişti önden gidiyor diye
OguzMoms Gamze08 Benim oğlum 3 hafta önde gidiyodu şekerim vardı normal doğumla başladık ama.bebek kanala inmedigi için ve son anda ters döndüğü için sezeryana alındım
Gamze08 OguzMoms Benim şekerim yok da Önde gitme var O yüzden tahmini doğum tarihi değişti , sağlık olsun tabi de
bi-seyma Benimde şuan 3 hafta önde hidiyor 35. Haftadayım şekerim var sanırım günlük kontrol ediyorum hayırlısıyla sağlıklı bi şekilde gelsinler