Selam kızlar çatlak oluşmaması için ne kullanıyorsunuz ben ilk gebeliğimde zeytinyağı kullandım şükür olmadı çatlağım çok kiloda almamıştım ama bunda karnım daha çabuk büyüyor sanki başka birşey mi kullansam diyorum birde şampuan ve diş macununuzu değiştirdiniz mi hamilelikte