_perihan 38+4 haftalık hamileyim ama bu bebişin gelmeye niyeti yok gibii ayağımda oluşan bi sıkıntıdan dolayı yürüyüş de yapamıyorum artıkk yatmam gerekiyor nasıl olacak bilmiyorum cinsel ilişki hurma vs deniyorum ama tık yok :)
Dnmzzeda _perihan 39+1 bende beklemedeyim ama bakıyorum da mart bebekleri çok iyi keyifleri ya gelmiyorlar
gtoptasss _perihan 38+2 bizde de tık yok ya plates falan yapıyorum bende ama hiç gelcek gibi durmuyor ç
Aleyna_kpln Aynı şekilde yeminle gelmeye niyeti yok . Beende haavalardan dolayı yürüyüş yapamıyorum ama evde iki çocuk var hep hareket halindeyim sürekli eğil kalk falan da yapıyorum bilerek daha hangi tuşa bascamm yetooo