Sekine24 Kızlar çok acale ediyorum belkide ama sezrryan sonrası 4.günüm korse kullanıyorum owli ama şekillendirici deyil yürürken etim acı vermesin diye işede yarıyo. Şuan sanki 5 aylık hamile gibiyim bu göbek ne zaman gider sizce? Etrafımda beni sinir edenler var aa göbeğin kalmış falan ama sezeryanda öyledir kalır diyip dahada moralimi bozuyolar yani bence bünye meselesi aynı odadada kaldığım bi kız vardı sezeryan olmuşdu ama hiç göbeği yoktu hemde ilk günden beri. Neyse sezeryan annelerinden kendilerinde nasıl oldu öğrenmek isterim
Sedefkitir12- Sekine24 benimde ilk gebeliğim sezeryan oldu canım minyon bi yapım var evet bünyeyle alakalı hamile kaldığımda bitek karnım büyüyo doğumdan sonra eski Halime dönüyorum ilk gebeliğimde de öyle oldu hiç göbeğim yok suan 2. Ye hamileyim carsamba sezeryanım var yine aynı şekilde göbeğim var bitek doğumdan sonra gidicek yine
Temmuzmucizesi26 Sekine24 hep konuşacaklar o insanlar canım takma kafana. Sen bebeğine odaklan. Zaten zamanla nasıl gittiğine sen bile inanamayacaksın. Her insan her bebek her vücut bir değil bizim insanımız bunu bir öğrenemedi gitti. Aynı yollardan geçiyorlar ama yine de bana mısın demiyorlar halden anlayan yok
hellomama Zamanla geçer herkesin yapısı bir değil, bide hep başkasının yaptığı iş geçirdiği süreç daha kolay ve daha pürüzsüz gelir insana o yüzden sizin aklınızda öyle kalmış olabilir , hiç canınızı sıkmayın ben 3. Ayımda tamamen aldığım kiloları vermiştim
Sekine24 hellomama kilomdan korkmuyorum hiç kilo verilir yani diet sporla ama göbek kalırmı bilemedim
hellomama Sekine24 valla benim ablamın iki sezaryenden 7 sene sonra diyet yapma kararı almasına rağmen şuan ne göbeği ne baseni kalmadı sporla ve diyetle çoook rahat verirsiniz emzirmeye bakın şuan önemli olan süt durumunuz 🌸
Sekine24 Cnnsss tabiki owli kadın ten doğum sonrası korse kullanıyorum takınca karın daha büyük görünüyo yani inceltme amacıyla alacaksanız almayın ama yürürken kalkarken inanılmaz yardımcı oluyo korsesiz çok daha fazla acı çekerdim
FatimaN22 Temmuzmucizesi26 bende 3 ay oldu sezaryen olali gobegim 70% gitti ama gerisi kaldi boyle yumusak gider ki benim gobegimde? Zayif oldugum icin belli oluyor
Birikii İlk gebeliğimde 17 kilo aldım ve sezeryan olmasına rağmen 3 ayda bütün kilolarım gitmişti ve eski halime dönmüştüm sıfır göbek dümdüz korse de kullanmadım. İkinci gebeliğimde 27 kilo aldım şuan 17 ay oldu doğum yapalı ve daha 5 kilom fazla var ve göbeğim kaldı 1 senedir 5 kilo duruyor ne çıkıyor ne iniyor ve göbeğim var sporsuz gideceğini hiç düşünmüyorum ama spor yapacak biri de değilim 😀 korse kullanmadım pişmanım ilki gibi hiç göbeğim kalmaz diye düşündüm belki kullansaydım düzlerdi
Sekine24 Birikii 22 kilo aldım bende şuan korse kullanıyorum ama şekillendirici korseye geçmem için çok zaman var )
Vandb Sekine24 kalmıyor göbek merak etmeyin ilk bir hafta anestezi falan ödem oluyor sonra yavaş yavaş iniyor arkasından spor falanda yaparsanız kaslı bir vücudunuz karnınız bile oluyor
mombarbie_ Sekine24 1 2 hafta içerisinde tamamen indi benim normal doğum yaptım başta benimde oyleydi
LamiyaCetinkaya Sekine24 normal doğum yaptım 1 ay oldu göbeğim daha yeni toparlanıyor, bir de kilo almışım iyice. 40 çıktıktan sonra egzersiz başlanması gerekiyor, sezaryende sanırım bu süreç 8-12 hafta. Toparlanmayacak göbek yoktur, sadece biraz azim lazım bize 😀
Ayseanneeee Sekine24 el insaf ya 4. Gününmus daha hemen nasıl veresin zaten …ne insanlar var .hiçte takmayın.verirsiniz ❤️