BraKrkulakDumlupnar Kızlar arkadaşımın elinde oksapar iğnelerden var bebeği doğdu bunlarda elinde kalmış bu fotoğraftakinden tam 7 kutu var eğer lazım olursa vermek istiyor yer MARDİN ama isteyene kargo yapılır
Gul2808 BraKrkulakDumlupnar ne kadar güzel dusunmus arkadsiniz inşallah raporu olmayn birine gider yüksek maliyetli bir ilaç cunku
972024 BraKrkulakDumlupnar merhaba benim de sigortam yok dhaa öncede elinde olan kullanmayan gönderebilir mi diye post açmıştım geçmiş postumu görebiliyorsanız sigortam olmadıgı için ücretli alıyorum ve 1050 lira çok sorluyor beni
BraKrkulakDumlupnar Gul2808 aynen öyleymiş Allah razı olsun elimde kaldı dedi benimde buraya yazmak aklıma geldi
BraKrkulakDumlupnar Gerçekten ihtiyacı olan birine vermek istiyor yoksa ücretli vermek istiyor gelen parayı hayırs veririm diyor.
Nazcelkk BraKrkulakDumlupnar merhaba 34 haftalık hamileyim doğumdan sonra da kullanmak zorundayım. Dogumum riskli çünkü sürecim de çok riskli. Arkadasınız kargo ile bana yollayabilir mi kargo ücretini ben karşılarım kendisine çok dua ederim aylardır iğne arıyorum burada ne olur İstanbuldayım
BraKrkulakDumlupnar Nazcelkk birazını da sana yollayacağım i n s adım burdakiyle aynı istersen yaz bana olur mu
Nazcelkk BraKrkulakDumlupnar benimde sigortam yok ve eşim 4 aydır işsiz. Kendim zaten kan hastasıyım bu ilacı doğumdan sonra da 6 hafta kullanmak zorundayım.
BraKrkulakDumlupnar Nazcelkk büşra kırkulak dumlupınar adım sen bi baksana cnm yazdım ama başkasına mı yazdıö acaba