Kızlar çok şükür normal doğum yaptım 40 haftamda doğurdum hep doğumdan korkuyordum sürekli sezeryan istiyordum ama iyi ki de normal doğum yaptım sadece o an ağrı çekiyorsun doğum sancısı çekiyorsun onun haricinde hiçbir sorun sıkıntı yok doğumhaneden yürüyerek çıktım ayrıca şu an gebe olanlar için söylüyorum lansiyon krem göğüs uçlarına mutlaka sürün emziremedim bebeğimi göğüs uçlarım kanaya kanaya emzirmeye çalışıyordum ağlaya ağlaya mutlaka doğumdan yani bir hafta önce ya da 2 hafta önce sürekli Kremleyim doğumdan sonra da aynı şekilde