Kubrademirel Ayaktayken sanki bıçak batar gibi sağ kasığıma Ağrı giriyor. Bu şikayetle gidip doğum yapan var mı kızlar. Çok kötü ağrı yatınca da gecmiyo anca hareketsiz kalınca hissetmiyorum ağrıyı 38+3 üm acile gitmeli miyim doğum belirtisi olabilir mi
XBirmelekannesiii Kubrademirel dakika tutun kaç dakika da bir ağrı yaşıyorsunuz egerki geçmeyen birseyse acile gidin doğuma yakın kasık ağrısı çok oluyor
Kubrademirel XBirmelekannesiii ya canim oturuyorum hareket etmeyince hissetmiyorum ama bı kalkıp yatiyim bıçak gibi batıyo çok agriyo bide en son 2 cm açılmam vardı
XBirmelekannesiii Kubrademirel yalancı sancı olabilir benim de haftalarda öyleydi 3 saatim açıklıkla 2 hafta gezdim duş alın ve dinlenin eğer ki geçmezse acile git ama hemen acile gitmenizi tavsiye etmiyorum ben zırt pırt acile gidiyordum bana yatış veriyorlardı yani insan evinde sancisını çekmesi daha iyi