Drybrk Kızlar 13+1 2 günden beri kaşık ağrılarım var sanki bir şey batıyormuş gibi normal mi neyden oluyodur ki
Deletedmom56 Drybrk normal tatlım kese büyüdükçe kasığa bası yapıyor sık idrara çıkmada yapıyor kasık ağrısııda 😊Dayanıcaksın 🙏🏽